O româncă din Marea Britanie promovează România mai bine decât orice brand de ţară pentru care statul scoate din buzunar sume colosale. Şi asta în plină campanie de denigrare a românilor în Marea Britanie, unde oamenii sunt intoxicaţi cu informaţii despre "invazia" românilor care le fură locurile de muncă şi banii de asigurări sociale,arata site-ul postului tv,Româniatv.
Ana Busuioc este o tânără din România care este tocmai a absolvit Universitatea din Leeds, Facultatea de Grafică şi Design. Ea a realizat un clip despre România pentru o asociaţie studenţească numită Leeds Romanian Society. Filmuleţul care le prezintă străinilor numeroase motive pentru care ar trebui să încerce să cunoască România înainte de a pleca urechea la intoxicările din mass-media are, culmea, mai multe vizualizări decât clipurile de promovare plătite cu bani grei.
Ca o comparaţie, clipul Anei Busuioc are 393.488 de vizualizări, în timp ce spoturile Carpathian Garden au între 800 şi 22.000 de vizualizări pe YouTube.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentariile dumneavoastra aici!
Comentariile injurioase sau care conțin cuvinte obscene, vor fi șterse,de asemenea și comentariile care aduc atingere demnității!
Comentariile care sunt postate cu scopul de a face reclamă sau care conțin linkuri spre site-uri vor fi șterse, de asemenea tot ceea ce este reclamă directă sau mascată, va fi șters!