Probabil ca nu exista persoana posesoare a unui telefon mobil care a trecut macar o data prin asemenea situatie derajanta din partea unor persoane care fac glume proaste,sunind la ore nepotrivite,adresind tot felu de injurii,fiind protejati de serviciul numar ascuns.
Destul de simplu,tot ce trebuie sa facem este sa ne facem un cont pe site-ul Vocea online romtelecom.
Acest serviciu ne va oferii un numar pe care îl putem folosi în telefonul sau smartphone-ul nostru pentru a devia toate apelurile primite, doar apelurile cărora le dăm ocupat, doar apelurile la care nu răspundem sau apelurile primite când nu suntem în aria de acoperire a providerului de telefonie mobilă. (...) Orice telefon sau smartphone suportă call forwarding adică devierea unui apel.
Va trebui să căutaţi această funcţie în telefonul vostru la Setări apeluri sau Call Settings. În opţiunea Call forwarding se trece numărul către care doriţi să deviaţi, în cazul nostru numărul VoiceIP, pentru una dintre situaţiile disponibile: Always Forward (Deviaţi toate apelurile), Forward when busy (Deviaţi când respingeţi apelul), Forward when unanswered (Deviaţi când nu răspundeţi) sau Forward when unreachable (Deviaţi când nu vă aflaţi în aria de acoperire).Acestea fiind spuse va invit la un video tutorial pe site-ul videotutoriale.ro pentru a va ajuta sa treceti cit mai usor si să identificaţi mai uşor oportunităţile acestui serviciu.
Destul de simplu,tot ce trebuie sa facem este sa ne facem un cont pe site-ul Vocea online romtelecom.
Acest serviciu ne va oferii un numar pe care îl putem folosi în telefonul sau smartphone-ul nostru pentru a devia toate apelurile primite, doar apelurile cărora le dăm ocupat, doar apelurile la care nu răspundem sau apelurile primite când nu suntem în aria de acoperire a providerului de telefonie mobilă. (...) Orice telefon sau smartphone suportă call forwarding adică devierea unui apel.
Va trebui să căutaţi această funcţie în telefonul vostru la Setări apeluri sau Call Settings. În opţiunea Call forwarding se trece numărul către care doriţi să deviaţi, în cazul nostru numărul VoiceIP, pentru una dintre situaţiile disponibile: Always Forward (Deviaţi toate apelurile), Forward when busy (Deviaţi când respingeţi apelul), Forward when unanswered (Deviaţi când nu răspundeţi) sau Forward when unreachable (Deviaţi când nu vă aflaţi în aria de acoperire).Acestea fiind spuse va invit la un video tutorial pe site-ul videotutoriale.ro pentru a va ajuta sa treceti cit mai usor si să identificaţi mai uşor oportunităţile acestui serviciu.
Serviciul functioneaza cum trebuie ne arata data si ora la care am fost apelat si numarul celui care a sunat,eu am folosit acest serviciu pe un numar de telefon din reteaua Orange numar de abonament si functioneaza foarte bine, cartela prepay nu functioneaza doar cea din reteaua Cosmote,dar nu sint destul de sigur caci nu am probat cu acest model de cartela.
Avand in vedere ca nu este ceva specific doar telefoanelor Android aceasta metoda poate fi folosita pe orice tip de telefon.
Gata cu glumele proaste ca te prind!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentariile dumneavoastra aici!
Comentariile injurioase sau care conțin cuvinte obscene, vor fi șterse,de asemenea și comentariile care aduc atingere demnității!
Comentariile care sunt postate cu scopul de a face reclamă sau care conțin linkuri spre site-uri vor fi șterse, de asemenea tot ceea ce este reclamă directă sau mascată, va fi șters!