Despre lucrarile de modernizare al Drumului National 18, s-a scris foarte mult,s-a facut si o petitie online, pentru a se stringe cat mai multe semnaturi,locuitorii orasului Borsa au iesit in strada,aproape toate televiziunile din Romania au facut emisiuni pe aceasta tema,s-au facut si cateva demersuri la nivel guvernamental,s-a cerut un ajutor din partea factorilor de decizie de la Bucureşti ,dar se pare ca toate aceste incercari de induiosare a celor care ar trebui sa faca din DN18 un drum practicabil au fost facute degeaba,cei de la conducere raman impasibili si nu le pasa de doleantele oamenilor din acea zona. Nimic din toate acestea nu se va intimpla anul acesta.Poate anul viitor in preasma alegerilor,cand vor venii iar cu sute si mii de promisiuni.
Investitia care presupune reabilitarea drumului national 18 poate fi incheiata abia in anul 2014,preciza mai daunazi directorul Companiei Nationale de autostrazi si Drumuri Nationale,Narcis Neaga,aflat in vizita in judetul Maramures, acesta era la curent cu problemele financiare privind blocarea reabilitarii acestei portiuni de drum,insa a dat asigurari ca modernizarea DN 18, este o prioritate a guvernului si ca situatia se va schimba.Tot seful CNADNR,preciza ca in ciuda problemelor existente,nu se va trece la reziliarea contractelor cu firmele care au intarziat ,din diferite motive,executarea lucrarilor, “Ştiu că DN 18 e vital pentru judeţ, cunosc bine constructorul, ştiu că au existat probleme financiare, că acel constructor a fost obligat să lucreze pe banii proprii, o perioadă de timp. I se vor plăti aceşti bani în 2014. El a fost trecut ca o prioritate pentru 2014”, a precizat Narcis Neaga.Domnul director si cei de la Bucuresti ,nu stiu oare ca acei conducatori auto care se deplasseaza pe DN18,sunt in mare parte votanti USL?Oare domnul Ponta a mers sa vada situatia din zona?Ar trebui sa mearga la fata locului si dupa aceea sa arunce pisica din curtea guvernului in curtea CNADNR-ului. Cu toate ca acel tronson de drum Iacobeni -Borsa,este in topul celor mai dezastroase drumuri nationale din tara si ca lucrarile la modernizarea acestuia au inceput pe data de 1 septembrie 2009,iar acestea aveau ca termen de finalizaredata de 31 august 2013 si contractul cu Shapir Structures este in valoare de 81 de milioane de euro, finanţarea fiind asigurată prin BEI,Maramuresul si Bucovina doua tinuturi de o frumusete rara raman in continuare izolate de restul tarii,abia dupa data de 15 noiembrie se va sti exact soarta Drumului National 18,”Ne-am concentrat strict pe DN 18, nu vreau să fac promisiuni fără acoperire. Ştiu sigur ca DN 18 e în priorităţile Guvernului pentru 2014. În proiecţia bugetară care acum se construieşte şi undeva la jumătatea lui noiembrie va fi finalizată. Dupa 15 noiembrie, putem discuta, dar DN 18 e acolo. Politica a fost să ne achităm întâi datoriile care au fost destul de multe şi apoi să prioritizăm proiectele cele multe, care sunt în companie. DN 18 face parte din cele prime zece proiecte majore care vor fi susţinute de Guvern în 2014”,a dclarat Narcis Neaga seful CNADNR aflat luna trecuta in Maramures.
DN18,care trece prin Pasul Prislop si
Vale Bistritei Aurii,este un dezastru.Localnicii ,autoritaile locale,chiar si putinii turisti care se mai incumeta sa circule pe aceasta portiune de drum sun disperati pentru ca lucrarile de modernizare pe acest drum sunt oprite iar drumul arata ca dupa un adevarat bombardament.
GALERIE VIDEO
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentariile dumneavoastra aici!
Comentariile injurioase sau care conțin cuvinte obscene, vor fi șterse,de asemenea și comentariile care aduc atingere demnității!
Comentariile care sunt postate cu scopul de a face reclamă sau care conțin linkuri spre site-uri vor fi șterse, de asemenea tot ceea ce este reclamă directă sau mascată, va fi șters!