Firma israeliana Shapir Structures,cei care trebuia sa execute modernizarea Drumului National 18,unde se afla cel mai dezastruos tronson de drum, Iacobeni-Borsa-Moisei,cu toate ca acestia trebuiau sa dea spre finalizare aceasta portiune de drum in august 2013,abia acum au inceput lucrul in zona Moisei- Borsa,dându-ne tuturor sperante ca santierul se va extinde si peste Prislop in zona Carlibaba-Iacobeni unde DN18 este un adevarat dezastru.
Vestile nu sunt prea bune cand vine vorba despre tronsonul Carlibaba-Ciocanești,aici se vede incopetenta politicienilor Bucovineni si slabiciunea lor fata de cei ai Maramuresului.Parlamentarii nostrii cei care vin mereu la cersit de voturi si cu promisiuni demne de filmele ”SF”,nu prea sunt interesati de situatia dezastroasa din zona de nord a judetului Suceava.
Inginerul-sef al Shapir, Julien Starosta, a fost contactat de reporterii Monitorului de Suceava,acesta a confirmat excluderea lucrarilor spre judetul Suceava.
„Noi am început să lucrăm, respectăm contractul, însă Guvernul României nu o face”
„Noi am început să lucrăm, respectăm contractul, însă Guvernul României nu o face. Am început să lucrăm pe banii noştri, însă nu o vom mai face mult timp. Tocmai am primit o nouă hârtie oficială prin care suntem anunţaţi că bugetul pentru lucrări pe acest an este zero”, a declarat inginerul-şef. În aceste condiţii, Starosta a precizat că nici lucrările începute la Borşa nu vor fi finalizate prea devreme, iar de o extindere a șantierului spre Cârlibaba nici nu poate fi vorba. El a mai spus că firma ar avea de recuperat bani pentru lucrări în avans din anii anteriori şi, în aceste condiţii, cu atât mai mult nu se poate lucra în continuare în avans, pe datorie.
Faptul că în 2014 nu există buget pentru lucrări pe DN 18, pe sectorul Iacobeni-Moisei, poveste care se repetă deja din 2011, a fost de altfel sugerat de autorităţile locale şi oficialii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) încă de la începutul anului. Pentru cei 40 de kilometri cu gropi ai DN 18 pe raza judeţului Suceava s-a avansat ca variantă provizorie doar efectuarea unor lucrări minime de refacere a porţiunilor impracticabile. Din păcate, pe DN 18, de la intersecţia cu DN 17, la Iacobeni, şi până la limita cu Maramureşul, nu s-a făcut absolut nimic până acum în 2014,scriu cei de la Monitorul de Suceava.
Lucrarea trebuie finanţată de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale, beneficiarul lucrării, cu bani de la bugetul de stat,dar minciuna domneste in sânul companiei națonale de autostrazi cei care faceau promisiuni la începutul anului acesta in frunte cu domnul Prim-Ministru ca în aceasta primavara se vor rezolva toate problemele Drumului Național 18.Minciuni specifice celor de la PSD!
Asa ar trebui sa-i tratam si noi pe domnii politiceini precum ne trateaza si dânșii într-o situația foarte grava ca aceasta a DN18,cu localitați care se afla în pragul falimentului din cauza infrastructurii.Spune-le si celor care locuiesc în acea parte de țara, domnule Ponta si domnule Șova!
Cum sta treaba cu sloganul în care va laudați în campania electorala că sunteți ”Mândrii să fi-ți Români”?
Vestile nu sunt prea bune cand vine vorba despre tronsonul Carlibaba-Ciocanești,aici se vede incopetenta politicienilor Bucovineni si slabiciunea lor fata de cei ai Maramuresului.Parlamentarii nostrii cei care vin mereu la cersit de voturi si cu promisiuni demne de filmele ”SF”,nu prea sunt interesati de situatia dezastroasa din zona de nord a judetului Suceava.
Inginerul-sef al Shapir, Julien Starosta, a fost contactat de reporterii Monitorului de Suceava,acesta a confirmat excluderea lucrarilor spre judetul Suceava.
„Noi am început să lucrăm, respectăm contractul, însă Guvernul României nu o face”
„Noi am început să lucrăm, respectăm contractul, însă Guvernul României nu o face. Am început să lucrăm pe banii noştri, însă nu o vom mai face mult timp. Tocmai am primit o nouă hârtie oficială prin care suntem anunţaţi că bugetul pentru lucrări pe acest an este zero”, a declarat inginerul-şef. În aceste condiţii, Starosta a precizat că nici lucrările începute la Borşa nu vor fi finalizate prea devreme, iar de o extindere a șantierului spre Cârlibaba nici nu poate fi vorba. El a mai spus că firma ar avea de recuperat bani pentru lucrări în avans din anii anteriori şi, în aceste condiţii, cu atât mai mult nu se poate lucra în continuare în avans, pe datorie.
Faptul că în 2014 nu există buget pentru lucrări pe DN 18, pe sectorul Iacobeni-Moisei, poveste care se repetă deja din 2011, a fost de altfel sugerat de autorităţile locale şi oficialii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) încă de la începutul anului. Pentru cei 40 de kilometri cu gropi ai DN 18 pe raza judeţului Suceava s-a avansat ca variantă provizorie doar efectuarea unor lucrări minime de refacere a porţiunilor impracticabile. Din păcate, pe DN 18, de la intersecţia cu DN 17, la Iacobeni, şi până la limita cu Maramureşul, nu s-a făcut absolut nimic până acum în 2014,scriu cei de la Monitorul de Suceava.
Lucrarea trebuie finanţată de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale, beneficiarul lucrării, cu bani de la bugetul de stat,dar minciuna domneste in sânul companiei națonale de autostrazi cei care faceau promisiuni la începutul anului acesta in frunte cu domnul Prim-Ministru ca în aceasta primavara se vor rezolva toate problemele Drumului Național 18.Minciuni specifice celor de la PSD!
Asa ar trebui sa-i tratam si noi pe domnii politiceini precum ne trateaza si dânșii într-o situația foarte grava ca aceasta a DN18,cu localitați care se afla în pragul falimentului din cauza infrastructurii.Spune-le si celor care locuiesc în acea parte de țara, domnule Ponta si domnule Șova!
Cum sta treaba cu sloganul în care va laudați în campania electorala că sunteți ”Mândrii să fi-ți Români”?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentariile dumneavoastra aici!
Comentariile injurioase sau care conțin cuvinte obscene, vor fi șterse,de asemenea și comentariile care aduc atingere demnității!
Comentariile care sunt postate cu scopul de a face reclamă sau care conțin linkuri spre site-uri vor fi șterse, de asemenea tot ceea ce este reclamă directă sau mascată, va fi șters!