(P)
Bicicleta SportsArt C 580 R Bicicleta cu spatar reglabil, pedalare orizontala
Marca: SportsArt Model: C 580 R Durata de utilizare: 12-14 h/zi Dimensiuni: 180x64cm Garantie: 2 ani (24 de luni) + Post garantie la cerere - Asiguram transport gratuit in orice localitate din Romania (acest produs nu se trimite prin posta !!!) - Montare gratuita ! - Asiguram piese de schimb ! - Service gratuit pe perioada garantiei + posibilitate de contract post-garantie ! ...
_______________________________________________________________________
Președintele Consiliului Județean Bistrița-Năsăud, Emil Radu Moldovan, a spus cum decurg procedurile de licitație pentru modernizarea pe tronsoane a DN 17 C și DN 17 D și a menționat că are un nou proiect major,scrie TimpOnline.ro.
”S-au finalizat licitațiile pentru primele tronsoane pe DN 17 C și DN 17 D. Am avut o nouă discuție cu directorul DRDP Cluj, Eugen Cecan, mi-a propus că până la sfârșitul săptămânii va fi încărcat pe SEAP al doilea tronson din DN 17 D, iar săptămâna viitoare al doilea din DN 17 C. Vreau să văd anul acesta cât mai multe tronsoane urcate pe SEAP la licitație. Odată cu finalizarea DN 17 C și DN 17 D putem spune că avem rețea de drumuri naționale modernizată. Apoi vom trece la următorul deziderat, drumul expres între Bistrița și Cluj care să ne lege de o rețea de autostrăzi, ar fi ideal să ajungă o autostradă în apropierea județului. Următorul meu proiect major după finalizarea DN 17 C și DN 17 D va fi un drum expres cu patru benzi, în regim de autostradă, spre Cluj prin Dej, care se va întâlni cu cel care vine de la Satu Mare – Baia Mare”, a menționat șeful CJ.
CNADNR a scos la licitație câte un tronson din DN 17 C și DN 17 D: DN 17 C km 9+020 – 26+050 (Dumitra – Năsăud – Salva), valoare estimată 13.407.489 lei fără TVA, și DN 17 D km 0+0750 – 21+660 (Beclean – Salva), valoare estimată 21.666.618 lei fără TVA.
Contractele au fost câștigate de firmele Diferit, respectiv Strabag.
Conform caietului de sarcini, pe DN 17 C pe sectoarele cu sistem rutier rigid se aplică strat de uzură din BA 16, strat de legătură din BAD 20, geocompozit-strat antifisură, strat de mortar antifisură MA 8. Pe sectoarele cu sistem rutier elastic s-au prevăzut lucrări de reciclare in situ cu următorul tip de sistem rutier: strat de uzură din BA 16, strat de legătură din BAD 20, 20 cm strat de reciclare in situ cu lianți hidraulici 4% și bituminoși 2,5% cu aport de piatră spartă de 10 cm.
Pe DN 17 D, pe sectoarele cu sistem rutier rigid sunt prevăzute următoarele lucrări: colmatare rosturi cu mastic bituminos, frezare dale de beton pe 2 cm grosime, strat de beton asfaltic BA8, geocompozit-strat antifisură, strat de legătură din BAD 20, strat de uzură din BA 16. Pe sectoarele cu sistem rutier elastic s-au prevazut lucrări de reciclare in situ cu următorul tip de sistem rutier: strat de uzură din BA 16, strat de legătură din BAD 20, 20 cm strat de reciclare in situ cu lianți hidraulici 4% și bituminoși 2,5% cu aport de piatră spartă de 10 cm.
DN 17 C (86 km) trece prin Munţii Rodnei şi Munţii Țibleş prin Pasul Dealul Ştefăniţei, leagă Bistriţa de Vişeu de Sus (Maramureş), traversând comunele Dumitra, Salva, Coşbuc, Telciu, Romuli şi Moisei. DN 17 C se intersectează cu DN 17 la Bistriţa, cu DN 17 D la Năsăud şi Salva şi cu DN 18 la Moisei.
DN 17 D (97,6 km) leagă localităţile Beclean, Năsăud, Sîngeorz-Băi şi Cârlibaba (Suceava). Trece prin Munţii Rodnei şi Munţii Suhard prin Pasul Rotunda. Traversează comunele Chiuza, Nimigea, Salva, Rebrişoara, Feldru, Ilva Mică, Maieru, Rodna, Şanţ şi se intersectează cu DN 17 la Beclean, cu DN 17 C la Salva şi Năsăud şi cu DN 18 la Cârlibaba.
Sursa:TimpOnline.ro.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentariile dumneavoastra aici!
Comentariile injurioase sau care conțin cuvinte obscene, vor fi șterse,de asemenea și comentariile care aduc atingere demnității!
Comentariile care sunt postate cu scopul de a face reclamă sau care conțin linkuri spre site-uri vor fi șterse, de asemenea tot ceea ce este reclamă directă sau mascată, va fi șters!