BRUTAL Anadrol
Dacă vrei să ajungi ca şi culturiştii profesionişti , nu mai există obstacole. Brutal Anadrol este ceea ce ai aşteptat. Acest produs acţionează similar steroizilor.
________
Dacă vrei să ajungi ca şi culturiştii profesionişti , nu mai există obstacole. Brutal Anadrol este ceea ce ai aşteptat. Acest produs acţionează similar steroizilor.
________
„Reabilitarea DN 18 Moisei – Iacobeni nu mai suportă amânare”
Domnule Prim-ministru Dacian Cioloş,
De mai bine de doi ani de zile depun întrebări şi fac declaraţii politice pe această temă, adresându-mă tuturor factorilor de decizie: actuali sau foşti secretari de stat şi miniştri ai transporturilor, inclusiv fostului prim-ministru.
Nu mai pot accepta dezinteresul arătat de cei a căror responsabilitate este asigurarea condiţiilor decente de transport pentru locuitorii şi turiştii dintr-o zonă cu potenţial turistic enorm,anunță Jurnalul de Maramureș.
În numele celor aproape 50.000 de locuitori din Borşa, Moisei, Cârlibaba şi Ciocăneşti reafirm şi aduc la cunoştinţa Guvernului României faptul că orice întârziere a rezolvării problemei Drumului Naţional 18 este dezastruoasă pentru zonă şi locuitorii săi. Cele patru localităţi, de o frumuseţe aparte, recunoscute pe plan intern şi internaţional, cu un potenţial turistic fantastic şi cu faimă mondială în ceea ce priveşte păstrarea şi perpetuarea obiceiurilor tradiţionale româneşti străvechi, au ajuns acum în pragul falimentului din punct de vedere economic şi social dintr-un singur motiv: starea deplorabilă a DN 18.
Deşi la începutul anului 2015 am fost asigurat că în semestrul II al anului vor începe efectiv lucrările de reabilitare a DN 18 Moisei – Iacobeni, nici în momentul de faţă nu au fost demarate lucrările. Încă vreau să cred că asumările făcute de responsabilii ministeriali, prin răspunsurile date în scris la întrebările şi interpelările făcute de mine în calitate de deputat, se mai pot bucura de o urmă de credibilitate.
În orice ţară civilizată, oamenii ar trebui să fie pe primul loc în ceea ce priveşte priorităţile decidenţilor politici şi administrativi. Ca locuitor al oraşului Borşa nu pot să nu fiu de acord cu revolta locuitorilor din zonă, nu pentru că sunt unul dintre ei, ci pentru că au dreptate. Starea impracticabilă a DN 18 a paralizat aproape toate activităţile economice şi sociale din zonă, atât turismul şi prelucrarea lemnului, cât şi cele conexe – comerţ, transport, construcţii, servicii etc. Afacerile mor una câte una, locurile de muncă dispar cu nemiluita, investitorii şi turiştii ocolesc zona, în ritmul acesta zona urmând să se transforme din una care aduce plus valoare economiei naţionale în una asistată din punct de vedere social.
CNADNR a comunicat, în iulie 2015, rezultatul procedurii de reatribuire a contractelor privind reabilitarea DN 18, pentru Lotul 1 Moisei – Borşa şi Lotul 2 Borşa – Şesuri, firmele câştigătoare fiind SC Tehnic Asist SRL & SC Specialist Consulting SRL şi S.C. Antrepriza de Reparaţii şi Lucrări ARL Cluj SRL, iar conform fişelor tehnice, termenul de începere a lucrărilor era data de 15 martie 2016. Am sperat că demararea efectivă şi finalizarea lucrărilor să nu fie îngreunată de cei responsabili cu punerea în practică a acestui proiect, să dea dovadă de seriozitate şi că de data aceasta promisiunile oficialilor CNADNR vor fi onorate,mai arată sursa citată.
Dacă pot să înţeleg unele întârzieri datorate rezilierii contractelor anterioare, actuala stare de fapt nu poate avea nici o justificare. Nu pot accepta ca indolenţa responsabililor din CNADNR să mai întârzie reabilitarea DN 18. Asistăm azi la o încercare de justificare a incompetenţei prin proceduri birocratice şi pasarea responsabilităţii, de aprobare a soluţiilor tehnice, de la structura naţională la cea regională, de la o structură regională la alta şi aşa mai departe până la încheierea exerciţiului bugetar actual. Nu înţeleg cum este posibil ca persoane plătite din banul public să împiedice demararea lucrărilor fie din incompetenţă sau indolenţă, fie din fugă de responsabilitate.
Justificarea dată azi de CNADNR pentru neînceperea lucrărilor de reabilitare este “neavizarea de către regionala CNADNR Cluj respectiv Iaşi a proiectului tehnic”, aceştia din urmă considerând că din punctul lor de vedere competenţa de avizare ar aparţine structurii naţionale. Mă întreb dacă vorbim de nepricepere sau rea credinţă.
Domnule Prim-ministru, nu sunt de acord cu soluţia nesupunerii civice, dar nici nu pot să accept ca persoane pe care deja le suspectez de rea-credinţă să îşi bată joc de drepturile locuitorilor din Borşa, Moisei, Cârlibaba şi Ciocăneşti.
Solicit intervenţia Corpului de control al Primului-ministru pentru identificarea cauzelor care au condus la această situaţie şi remedierea deficienţelor semnalate. Este necesară stabilirea, în regim de urgenţă, a structurii CNADNR (naţională sau regională) responsabilă cu aprobarea Proiectului tehnic. Intervenţia de la cel mai înalt nivel guvernamental se impune deoarece izolarea de mai bine de 5 ani a celor peste 50.000 de cetăţeni români şi lipsa unui culoar de transport funcţional între Maramureş şi Moldova constituie o problemă de siguranţă naţională. Lipsa unei reacţii urgente din partea persoanelor responsabile mă va obliga să cer analiza acestei situaţii în Consiliul Suprem de Apărare a Ţării.
Aştept domnule Prim-ministru să îmi infirmaţi temerile şi să nu dezamăgiţi aşteptările pe care le au maramureşenii de la Guvernul tehnocrat.
Deputat
Nuţu Fonta
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentariile dumneavoastra aici!
Comentariile injurioase sau care conțin cuvinte obscene, vor fi șterse,de asemenea și comentariile care aduc atingere demnității!
Comentariile care sunt postate cu scopul de a face reclamă sau care conțin linkuri spre site-uri vor fi șterse, de asemenea tot ceea ce este reclamă directă sau mascată, va fi șters!