Taxa auto sau taxa de prima inmatriculare cum se numeste ea acum se va modifica si se va chema taxa de mediu,a anuntat vineri 19 octombrie premierul Victor Ponta.
Toate guvernele care s-au perindat de-a lungul timpului nu au fost in stare sa rezolve problema acestei formule de calcul,dar si asupra denumirii acestei controversate taxe auto chinuindu-ne de vreo 6 ani.
Noua formula de calcul a taxei va intra in vigoare incepind de la anu mai sigur cu 1ianuarie si va tine cont de nivelul de poluare a masinii,dar nu va permite apariţia unor situaţii în care valoarea taxei este mai mare decât cea a maşinii, a declarat premierul.
Diferenta dintre cele doua formule de plata nu va fi prea mare,in continuare tot emisiile de noxe continua sa fie principalul indicator dupa care vor fi taxati proprietarii de autovehicule a declarat Attila Korodi, fost ministru al Mediului pentru ziarul Gandul.
Diferenta face ca aceaste formule de plata au fost schimbata de 10 ori pina in prezent sub presiune Comisiei Europene si a producatorilor auto care ia tulburat destul de mult pe cumparatorii de masini si asa tot mai putini,care au invatat o lectie:,,Cumperi astazi te judeci maine cu statul''.
Si uite asa statul cheltuie milioane de euro din buzunarul ficarui conducator auto care vrea sa-si inmatriculeze o masina dar nu are destui bani pentru a tine cont de acel standard de poluare.
Sant foarte curios cum vor evalua lucrurile de la 1 ianuarie 2013,insa aceste formule,taxe de mediu,de prima inmatriculare si modificarile lor aiurite,sint la cheremul ficarui guvern si asta ne reminteste ca traim in Romania.
Toate guvernele care s-au perindat de-a lungul timpului nu au fost in stare sa rezolve problema acestei formule de calcul,dar si asupra denumirii acestei controversate taxe auto chinuindu-ne de vreo 6 ani.
Noua formula de calcul a taxei va intra in vigoare incepind de la anu mai sigur cu 1ianuarie si va tine cont de nivelul de poluare a masinii,dar nu va permite apariţia unor situaţii în care valoarea taxei este mai mare decât cea a maşinii, a declarat premierul.
Diferenta dintre cele doua formule de plata nu va fi prea mare,in continuare tot emisiile de noxe continua sa fie principalul indicator dupa care vor fi taxati proprietarii de autovehicule a declarat Attila Korodi, fost ministru al Mediului pentru ziarul Gandul.
Diferenta face ca aceaste formule de plata au fost schimbata de 10 ori pina in prezent sub presiune Comisiei Europene si a producatorilor auto care ia tulburat destul de mult pe cumparatorii de masini si asa tot mai putini,care au invatat o lectie:,,Cumperi astazi te judeci maine cu statul''.
Si uite asa statul cheltuie milioane de euro din buzunarul ficarui conducator auto care vrea sa-si inmatriculeze o masina dar nu are destui bani pentru a tine cont de acel standard de poluare.
Sant foarte curios cum vor evalua lucrurile de la 1 ianuarie 2013,insa aceste formule,taxe de mediu,de prima inmatriculare si modificarile lor aiurite,sint la cheremul ficarui guvern si asta ne reminteste ca traim in Romania.
Traim in Romania nu?
RăspundețiȘtergere