Ministrul Transporturilor, Dan Şova, a anunţat, pe data de 22 mai, la Suceava, că dacă nu se întâmplă vreo minune,va fi reziliat contractul cu firma Shapir Structures, care ar fi trebuit să reabiliteze drumul care leagă Suceava de Maramureş, DN 18.
Şova a declarat, într-o conferinţă de presă, că deşi Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a propus firmei israeliene de construcţii Shapir Structures un Memorandum în baza căruia ar fi putut obţine finanţare de la orice bancă pentru lucrări, aceasta a refuzat, astfel încât soluţia firească este rezilierea contractului şi reluarea licitaţiei.
„Din păcate, la DN 18 nu s-a lucrat. Astăzi Shapir se va prezenta la CNADNR pentru o ultimă negociere. Noi am propus un Memorandum, în baza căruia pot obţine finanţare de la orice bancă. Nu vor. Dacă nu se întâmplă o minune, mâine ,contractul va fi reziliat. Încă un constructor care dezamăgeste foarte tare”, a afirmat ministrul Transporturilor, care a mai precizat că CNADR va analiza în perioada următoare posibilitatea de a aloca fonduri pentru întreţinerea drumului pe anumite zone, foarte degradate.
Lucrările de modernizare la tronsonul Iacobeni-Moisei, de 89 de kilometri, au început în data de 1 septembrie 2011, iar acestea aveau ca termen de finalizare data de 31 august 2013. Contractul cu Shapir Structures este în valoare de 81 de milioane de euro, finanţarea fiind asigurată prin BEI.
Şova a declarat, într-o conferinţă de presă, că deşi Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a propus firmei israeliene de construcţii Shapir Structures un Memorandum în baza căruia ar fi putut obţine finanţare de la orice bancă pentru lucrări, aceasta a refuzat, astfel încât soluţia firească este rezilierea contractului şi reluarea licitaţiei.
„Din păcate, la DN 18 nu s-a lucrat. Astăzi Shapir se va prezenta la CNADNR pentru o ultimă negociere. Noi am propus un Memorandum, în baza căruia pot obţine finanţare de la orice bancă. Nu vor. Dacă nu se întâmplă o minune, mâine ,contractul va fi reziliat. Încă un constructor care dezamăgeste foarte tare”, a afirmat ministrul Transporturilor, care a mai precizat că CNADR va analiza în perioada următoare posibilitatea de a aloca fonduri pentru întreţinerea drumului pe anumite zone, foarte degradate.
Lucrările de modernizare la tronsonul Iacobeni-Moisei, de 89 de kilometri, au început în data de 1 septembrie 2011, iar acestea aveau ca termen de finalizare data de 31 august 2013. Contractul cu Shapir Structures este în valoare de 81 de milioane de euro, finanţarea fiind asigurată prin BEI.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentariile dumneavoastra aici!
Comentariile injurioase sau care conțin cuvinte obscene, vor fi șterse,de asemenea și comentariile care aduc atingere demnității!
Comentariile care sunt postate cu scopul de a face reclamă sau care conțin linkuri spre site-uri vor fi șterse, de asemenea tot ceea ce este reclamă directă sau mascată, va fi șters!