(P)-Asigurari CASCO
Marea surpriza facuta șoferilor care circula pe DN18,pe tronsonul de drum Moisei -Iacobeni,este facuta de catre Oficialii Companiei Naționale de Autostrazi și Drumuri Naționale din Romania(CNANDR),dupa rezilierea contractului cu firma israeliana Shapir, care trebuiau sa execute investiția.Dar marea surpriza este anunțata tot de cei de la CNADNR,,Țeparii”companiei au anunțat ca licitația trebuie reluata pentru atribuirea lucrarilor,însa procedura este una de durata,în plus CNADNR-ul dorește ca aceast proiect sa fie finanțat suta la suta de din banii europeni,însa acest lucru va duce la o mare întârziere a reluării lucrarilor de modernizare a DN 18 .
În luna martie autoritațile maramureșene anunțau cu surle și trâmbițe,reluarea lucrarilor de reabilitare pe Dn18 tronsonul de drum Moisei-Iacobeni ,ei spuneu pe atunci ca aceasta investiție se va derula fara probleme pâna la sfârșitul acesteia.Dar marea surpriza a venit de la Compania Nționala de Autostrazi și Drumuri Nționale,când au anuțat rezilierea contractului cu firma constructoare,din cauza ca aceasta societate nu accepta ca plata acestei lucrari sa fie facuta la sfârșitul unei etape.
CNADNR-ul,nu a putut ajunge la nici un consens cu cei de la firma Shapir,spunea prefectul județului Maramureș,Anton Rohian .
„Nu s-a ajuns la nicio intelegere a CNADNR cu firma Shapir. Nu s-a acceptat, la o discutie finala, ca lucrarile executate pe tronsonul Moisei-Iacobeni sa nu fie platite in avans, ci dupa ce se face receptia anumitor distante, cantitati de materiale si investitie care se realizeaza conform graficului. Din acel moment nu mai putea CNADNR sa tina intr-o stare de suspans acel tronson de drum si s-a ajuns la rezilierea contractului”.
Chiar daca contractul a fost reziliat,Firma Sapir este obligata sa își continuie lucrarile de reparații și de a elimina în cel mai scurt timp dezastrul pe care l-au creat pe aceasta porțiune de drum în urma lucrarilor executate de aceștia pâna va fi gasita o alta firma constructoare.
Acest lucru poate dura și ar putea fi amânat pâna anul viitor,pâna se va gasii o firma mai serioasa sa se apuce serios de treaba pe acest tronson de drum.Ori cum ar trebui sa-i felicitam pe domnul Ministru al transporturilor și pe Președintele Camerei Deputaților,care anunțau prioritate zero ,petru acest tronson de drum,aflați luna trecuta la Suceava în scop electoral.
Data viitoare când vor mai venii cu baliverne de ale lor,haideți sa-i mai ajutam cu voturi că și dânșii se îngrijesc de noi cei care îi votăm!
La fel și domnul mare USL-ist oficial al CNADNR,marele ,,BOSS”al companiei nimeni altul decât domnul Narcis Neaga se lauda în gura mare ca ar fi repoziționat aceasta instituție pentru găsirea cât mai urgenta altor surse de finanțare pe alte fonduri,pentru ca licitația sa poata fi pusa pe SEAP în cel mai scurt timp posibil.Tot oficialii de la CNADNR vor sa faca o expertiza pe tronsonul de drum respectiv pentru stabilirea lucrarilor efectuate pâna în prezent și câți bani vor trebui decontați firmei Shapir.
Cu toate acestea oficialii prefecturii Maramureș sunt foarte optimiști,dânșii se lauda ca lucrarile vor fii reluate cât mai curând și vor fi finalizate pâna în 2015.Poate acest optimism îl au din cauza fricii ca nu cunva Borșenii sa iasa din nou în strada și sa blocheze drumul cum au facut-o în vara anului trecut.
În vara anului trecut în Borșa s-au facut proteste de strada, s-a blocat drumul,în parte cealalta de Prislop,în Bucovina,s-au facut Petiții Online,tot felul de memorii catre oficialii de la CNADNR Iași și București,catre Prefectura județului și Consiliu Județean,nu s-a primit nici un raspuns concret doar promisiuni și minciuni,rezultatul este vizibil localitați în pragul falimentului din cauza starii foarte degradate a acestei porțiuni de drum și în continuare nu vor sa se aloce bani pentru reabilitarea Drumului Național18. Se vede ca este interesul cuiva sus pus să nu se modernizeze acesta porțiune de drum.Stau și ma întreb oare ale cui sunt interesele?
Daca v-a placut postarea votati-o aici!
În luna martie autoritațile maramureșene anunțau cu surle și trâmbițe,reluarea lucrarilor de reabilitare pe Dn18 tronsonul de drum Moisei-Iacobeni ,ei spuneu pe atunci ca aceasta investiție se va derula fara probleme pâna la sfârșitul acesteia.Dar marea surpriza a venit de la Compania Nționala de Autostrazi și Drumuri Nționale,când au anuțat rezilierea contractului cu firma constructoare,din cauza ca aceasta societate nu accepta ca plata acestei lucrari sa fie facuta la sfârșitul unei etape.
CNADNR-ul,nu a putut ajunge la nici un consens cu cei de la firma Shapir,spunea prefectul județului Maramureș,Anton Rohian .
„Nu s-a ajuns la nicio intelegere a CNADNR cu firma Shapir. Nu s-a acceptat, la o discutie finala, ca lucrarile executate pe tronsonul Moisei-Iacobeni sa nu fie platite in avans, ci dupa ce se face receptia anumitor distante, cantitati de materiale si investitie care se realizeaza conform graficului. Din acel moment nu mai putea CNADNR sa tina intr-o stare de suspans acel tronson de drum si s-a ajuns la rezilierea contractului”.
Chiar daca contractul a fost reziliat,Firma Sapir este obligata sa își continuie lucrarile de reparații și de a elimina în cel mai scurt timp dezastrul pe care l-au creat pe aceasta porțiune de drum în urma lucrarilor executate de aceștia pâna va fi gasita o alta firma constructoare.
Acest lucru poate dura și ar putea fi amânat pâna anul viitor,pâna se va gasii o firma mai serioasa sa se apuce serios de treaba pe acest tronson de drum.Ori cum ar trebui sa-i felicitam pe domnul Ministru al transporturilor și pe Președintele Camerei Deputaților,care anunțau prioritate zero ,petru acest tronson de drum,aflați luna trecuta la Suceava în scop electoral.
Data viitoare când vor mai venii cu baliverne de ale lor,haideți sa-i mai ajutam cu voturi că și dânșii se îngrijesc de noi cei care îi votăm!
La fel și domnul mare USL-ist oficial al CNADNR,marele ,,BOSS”al companiei nimeni altul decât domnul Narcis Neaga se lauda în gura mare ca ar fi repoziționat aceasta instituție pentru găsirea cât mai urgenta altor surse de finanțare pe alte fonduri,pentru ca licitația sa poata fi pusa pe SEAP în cel mai scurt timp posibil.Tot oficialii de la CNADNR vor sa faca o expertiza pe tronsonul de drum respectiv pentru stabilirea lucrarilor efectuate pâna în prezent și câți bani vor trebui decontați firmei Shapir.
Cu toate acestea oficialii prefecturii Maramureș sunt foarte optimiști,dânșii se lauda ca lucrarile vor fii reluate cât mai curând și vor fi finalizate pâna în 2015.Poate acest optimism îl au din cauza fricii ca nu cunva Borșenii sa iasa din nou în strada și sa blocheze drumul cum au facut-o în vara anului trecut.
În vara anului trecut în Borșa s-au facut proteste de strada, s-a blocat drumul,în parte cealalta de Prislop,în Bucovina,s-au facut Petiții Online,tot felul de memorii catre oficialii de la CNADNR Iași și București,catre Prefectura județului și Consiliu Județean,nu s-a primit nici un raspuns concret doar promisiuni și minciuni,rezultatul este vizibil localitați în pragul falimentului din cauza starii foarte degradate a acestei porțiuni de drum și în continuare nu vor sa se aloce bani pentru reabilitarea Drumului Național18. Se vede ca este interesul cuiva sus pus să nu se modernizeze acesta porțiune de drum.Stau și ma întreb oare ale cui sunt interesele?
Daca v-a placut postarea votati-o aici!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentariile dumneavoastra aici!
Comentariile injurioase sau care conțin cuvinte obscene, vor fi șterse,de asemenea și comentariile care aduc atingere demnității!
Comentariile care sunt postate cu scopul de a face reclamă sau care conțin linkuri spre site-uri vor fi șterse, de asemenea tot ceea ce este reclamă directă sau mascată, va fi șters!